23 Ağustos 2012 Perşembe

BUZ DEVRİ 3: DİNOZORLARIN ŞAFAĞI

Uzun bir aradan sonra kesintili de olsa bir film izledim. Aslına bakılırsa tam izleyemedim hatta finalini görmedim bile ama o o kadar beğendim ki. Dile getirmek istedim. Belki benim gibi izlemeyenler film izlemek isteyenler vardır onlara bir ışık olur.
Bahsettiğim uzun uzadıya "BUZ DEVRİ 3: DİNOZORLARIN ŞAFAĞI".
Şimdi diyeceksiniz ki animasyon filmi az biraz çocuk yönlü değil midir. Evet var ama yetişkinlere yönelik sahneleri hatta geçmişi anlattığında ki flashback sahneleri ve geçişler ama en önemlisi dinozorların nasıl yaşadığını işlediği sahneler tamamen yetişkin izleyicileri de meraklandıracak cinste. Yani işin özü oturup 7 den 77 ye herkesin gönül rahatlığıyla izleyebileceği muhteşem bir film.
Bu arada ilk bölümden belli kırılmayan o kocaman fındık sonunda çatlar. Benim gibi siniri bozulan varsa rahat bir nefes alacaktır sonunda. :)

İyi Seyirler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder