9 Eylül 2012 Pazar

Kung Fu Panda…


Biliyorum çok ama çok eski bir yapım. Malum her Cuma vizyona giren onca film varken doğal olarak artık eski sayılıyor Kung Fu Panda. Fakat o kadar beğendim ki anlatamam. Bir de izledikten sonra kendime kızdım. Şundan dolayı. Hep Kung Fu üzerine kuruludur diye izlemeyi reddettiğim için yani ön yargılarıma kızdım. Film Kung Fu üzerine kurulu fakat farklı ve güzel bir dille bunu anlatmışlar. Yani dövüş sanatlarını daha doğrusu savunma sanatlarını sevmesen bile sıkılmadan izleyip bir de üzerine ders çıkarabileceğin bir film. Ayrıca iki kitleye de hem yetişkin hem de çocuk izleyicilere de ayrı ayrı şekilde güldürüyor ne yetişkinleri nede çocukları sıkıyor.
Bazı sahneler o kadar komikti ki açıkçası kahkahamı hiç esirgemeden patlattım gitti.
AAAA unutmadan “tesadüf diye hiçbir şey yoktur” ve “dün mazi oldu, yarın ise sürpriz ama bugün hediye” sözlerine o kadar anlam yüklenmiş şekilde izleyiciye sunulmuş ki “klişe” diyemezsiniz.
Ayrıca “tesadüf diye hiçbir şey yoktur” deyince “kaplumbağa bilge” nedense aklıma “Aşk Tesadüfleri Sever” filmi geldi ve bak elin adamı neler diyor sense kocaman kocaman göze soka soka “tesadüf vardır” diyorsun diye saçma bir espiri ışığı belirdi bende…
Son olarak daha izlemedim “Kung Fu Panda 2”’i ama izleyen bazı izleyicilerden duyduğuma göre bir daha başarılıymış. Bakalım 2’i de izler belirleriz.
Ve “gizli tarif diye bir şey yoktur”

İyi seyirler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder