16 Eylül 2012 Pazar

Osmanlı Cumhuriyeti


Bir kez daha oh dedim.
Bir kez daha "hadi ya" dedim.
Gerçekten "yükselerek arşa değdi" san ki başım.
Gerçekler gözler önüne serilmiş tüm çıplaklığıyla ve bundandır bir kez daha sonsuz teşekkürlerimi ilettim Atama...

Bu kadar övgü veya edebi yada adına ne derseniz;
Giriş yapmamın tek sebebi 2008 Gani Müjde yapımı "Osmanlı Cumhuriyeti".
İlk vizyona girdiği Cuma günü akşam seansında izleyip ardından duygulanarak kendimi salonun dışında "vay be" derken bulduğum, muhteşem hatta muhteşem ötesi bir film.
Bugün öyle bilgisayarımda filmler arasında gezinirken gözüme ilişti. Arkadaşımda yanımdaydı sordum izlememiş ben zaten dünden razı ilemeye atladım izleyelim diye.
İzledik. Ama sorun tepki şu "bu ne arkadaş nasıl karçırdım izlemedim"
Eğer sizde izlemediyseniz mutlaka ama mutlaka bu ay içerisinde izleyin.
Sizde "iyikilerle" başlayan cümleler kuracaksınız, sizde duygulanacak hatta gözünüzden akan "hoşçakal padişahım" yaşına engel olamayacaksınız.

İyi seyirler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder